Під час своєї другої апостольської подорожі прибув св. апостол Павло до славного грецького міста Атен і тут ожидав приходу двох своїх учнів, Тимотея й Сили, що осталися були в Беререї. Апостольські Дії засвідчують (17:16-34), що в тому часі “зворушився в ньому дух, побачивши місто віддане ідолопонству. Розмовляв отже в божниці з Жидами і з богобоязними, а на торговиці кожного дня з тими, що там навернулися.” Коли науку св. Пав.1а почули деякі атенські філософи, то завели його на Ареопаг, де відбувалися наради міської ради, і тут він виголосив їм науку про Христа i його св. науку про покаяння, чистоту обичаїв, одного всюдиприсутнього Бога та воскресіння мертвих. Слухачі не однаково віднеслися до проповіді св. Павла. Одні сміялися з його науки про воскресіння мертвих; інші були зацікавлені новою високою наукою й силою надхненного слова св. апостола та були готові послухати його проповіді ще іншим разом. Деякі ж, що їхні серця порушила Божа ласка та які щиро шукали правди, відразу приступили до св. Павла і просили докладнішого вияснення св. віри, після чого щирим серцем увірували в Христа й його св. науку та стали ревними християнами. Між ними був міський радник Діонисій, що відомий нам як св. Діонисій Ареопагіт.
Крім цієї певної вістки про навернення св. Діонисія наслідком проповіді св. апостола Павла, що нам її переказало св. Письмо, нічого бідьше певного про св. Діонисія не знаємо. Маємо однак пізніші непевні вістки, що св. Павло висвятив св. Діонисія Ареопагіта на атенського єпископа та що за цісаря Дометіяна його спалили живцем за Христову віру.